Jumaat, 26 Jun 2009

Maklumat keberkesanan pengurusan bilik atau studio seni dengan menemuduga

CONTOH
3.1 Murid Kelas Pendidikan Seni Visual

Rahim : Bolehkah cikgu tahu nama penuh kamu?
Nur Shazlina : Nama penuh saya ialah NUR SHAZLINA BINTI ABD RAHIM

Rahim : Bolehkah beritahu cikgu, sekarang kamu dalam kelas apa?

Nur Shazlina : Saya sekarang dalam kelas 4 Teratai.

Rahim : Adakah kamu suka belajar mata pelajaran Pendidikan Seni?

Nur Shazlina : Ya, saya suka belajar mata pelajaran Pendidikan Seni.

Rahim : Adakah mata pelajaran ini membosankan kamu?

Nur Shazlina : Saya rasa mata pelajaran Pendidikan seni ini tidak membosankan, malah saya rasa begitu seronok.

Rahim : Apakah perasaan kamu ketika membuat kerja-kerja seni?

Nur Shazlina : Gembira dan seronok sekali,jika boleh setiap hari nak masuk bilik seni

Rahim : Apakah perasaan kamu selepas kerja seni anda siap?

Nur Shazlina : Perasaan saya gembira, puas dan rasa begitu seronok sekali.

Rahim : Adakah kamu sentiasa menunggu tajuk baru yang akan diajar oleh guru?

Nur Shazlina : Ya, saya sentiasa menunggu tajuk baru kerana dapat melukis benda yang baru.

Rahim : Adakah anda mengumpul dan menyimpan hasil seni lukisan anda
daripada Tahun 1 hingga sekarang?
Nur Shazlina : Seingat saya, saya tidak simpan hasil kerja lukisan.

Rahim : Pada kebiasaannya, selepas guru kamu memulangkan hasil seni lukisan,
di manakah anda menyimpannya?
Nur Shazlina : Dalam fail, hanya lukisan yang cantik dan dapat gred A sahaja yang saya simpan.

Rahim : Adakah kamu suka masuk bilik seni?

Nur Shazlina : Suka kerana di bilik seni banyak kemudahan peralatan seni yang boleh digunakan.

Rahim : Adakah ada catatan peraturan bilik seni yang ada di dalam bilik seni?

Nur Shazlina : Ada, peraturan bilik seni amat perlu kerana kita perlu menjaga bilik seni dengan baik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan