info terkini

 

Fotline.ws

Sila Sign Buku Pelawat ini.

Pengikut

Ahad, 8 November 2009

Sanjungan Buku Pelawat Blog imann


Sanjungan Buku Pelawat Blog imann

terima kasih kepada semua pengunjung blog imann ini dari seluruh Malaysia. Salam 1Malaysia

ni... antara beberapa ulasan yang sempat saya paparkan buat tatapan semua.

#1039
Date: 7 Nov 2009, 01:38 am
Name: cikgu shida
Location: malacca
Website:
'PERSAHABATAN ITU SEPERTI TANGAN DAN MATA,
SAAT TANGAN TERLUKA, MATA MENANGIS,
SAAT MATA MENANGIS, TANGAN MENGHAPUSKANNYA,
SEMUGA HIDUP KITA INI DIPENUHI DENGAN
KEBERKATAN DAN KEREDHAAN
OLEH ALLAH SUBHAN NAHUWA TAALA...AMIN.

#1032
Date: 4 Nov 2009, 07:26 am
Name: Norfedora Amyera
Location: SABAH
Website:
Blog -Satu Idea yang amat membanggakan

#1027
Date: 3 Nov 2009, 02:38 am
Name: Jamestan Dominic
Location: Keningau Sabah
Website:
Blog anda banyak membantu di dalam nota pengajian saya di OUM.

#1027
Date: 1 Nov 2009, 12:03 pm
Name: WANDA
Location: Tanah Merah, Kelantan
Website: http://www.teratakwanfardy.blokspot.my

penerangan yang diberikan banyak membantu saya dalam menyiapkan setiap tugasan- Terima Kasih Iman


#1010
Date: 1 Nov 2009, 12:35 am
Name: aishah
Location: penang
Website:
tima kasih byk dek, blog ni byk bantu akak ni..kurang a sket penin ni..

#1007
Date: 31 Oct 2009, 12:06 pm
Name: Abang Djzulkiman Abg. Ullie
Location: Sri Aman, Sarawak
Website:
Assalamualaikum............
Selamat berjumpa dan salam perkenalan daripada saya. Tahniah atas kemudahan yang imann sediakan untuk rakan-rakan yang memerlukan.Saya pelajar SMP Kohot 5 juga dan saya harap blog imann ini dapat membantu saya dalam mencari bahan-bahan yang berguna semasa belajar di OUM.

#987
Date: 24 Oct 2009, 10:24 am
Name: ernijora
Location: batu pahat
Website:
Terima kasih atas maklumat dalam blog ini. Banyak informasi, teruskan memapar cerita-cerita menarik. Syabas!

#984
Date: 24 Oct 2009, 10:22 am
Name: cheqma
Location: batu pahat
Website: http://cheqma.blogdrive.com
salam,
saya juga student OUM kohort 1...teruja melihat web ini.tentu byk masa dihabiskan utknya..jika tidak keberatan,boleh saya tahu..ini web percuma ke...bagaimana nak buat blog gini..saya ada byk blog juga tapi tak dapat nak upload gambar byk.maybe sebab free kot.jika dapat berkongsi ilmu...terima kasih

#964
Date: 19 Oct 2009, 10:22 am
Name: Norliza Omar
Location: Seremban 2, NS
Website:
Assalamualaikum Cikgu Rashid
Tak sangka pula kita sama kohot....saya bekas cikgu SK Sg Binjai(masa tu GB En. Abd Aziz-94-97) saya cikgu yg pernah accident dulu /cuti 2 bulan....
TQ very much banyak info yg saya perolehi....sampaikan salam bt teman2 kak rosni, kak rahimah, dll

#950
Date: 16 Oct 2009, 11:38 am
Name: amal
Location: hulu langat
Website: http://amal4444.blogspot.com
aslkm..

"SYABAS & TAHNIAH" -
blog ini banyak membantu..
semoga segala yg disumbangkan, akan mendapat balasan n ganjaran yg amat baik drp Allah SWT. amiin.

#939
Date: 14 Oct 2009, 06:35 pm
Name: rai
Location: Sarawak
Website:
Terima Kasih kerana mereka laman web ni. Memang best sgt!Amat berguna untuk pelajar KDP dan yang ambil PJJ.

#898
Date: 28 Sep 2009, 09:25 am
Name: Zarmita mohd kamil
Location: Kajang
Website:
Thank you very much. nota2 yg diberi byk membantu saya untuk meneruskan perjuangan. Kita sama 1 kohort cuma lain pusat semasa kdp

#886
Date: 14 Sep 2009, 11:24 am
Name: Samoi ak Banyeh
Location: Sri Aman, Sarawak
Website:
Sy suka laman ini kerana byk informasi yg terkandg di cni dpt sy gunakan dlm tugasan sy.thanks.salam satu m"sia dan selamat hr raya

#883
Date: 12 Sep 2009, 06:29 pm
Name: Zul Hazmi Hamad
Location: Penang-Malaysia
Website:
Tahniah di atas pembinaan blog yang menarik.
saya percaya, tanpa usaha dan dedikasi yang berterusan, tidak akan terhasil laman yang sangat berguna ini.
Semoga suatu hari nanti saya boleh menjadi guru yang baik seperti cikgu.

Zul-IPGM Kampus Tuanku Bainun

#844
Date: 23 Aug 2009, 09:21 am
Name: doublezsweet
Location: Kuching,sarawak
Website:
Salam,
Terima kasih bebanyak atas bantuan selama ini.Dengan adanya bog imann ni bukan saja banyak tapi terlalu2 banyak yang membantu.Semoga Allah membalas jasa baik imann...Teruskanlah mambantu..walau kita tidak mengenali siapa kita,cuma kita sama kohort 5...terimakasih sekali lagi atas keikhlasan anda.

0 ulasan:

APAKAH YANG AKU KEJAR HINGGA KINI? Fotline.ws
leTakkan KehIdupan DuniaMu iTu dI TangAn dAn akhIrat iTu DiHAti aGAr HaL Dunia MuDah dibahaGi-bAHagikan & AkhirAt itU DibAWa MaTi...
Hidup Yang Seimbang Adalah Penawar
Salah satu punca tekanan yang menyerang ramai orang pada hari ini ialah ‘ketagih bekerja’. Mereka dikenali juga sebagai workaholic kerana keasyikan bekerja siang dan malam sehingga melupakan segala tanggungjawab yang lain. Mengikut kajian yang dilakukan oleh Dr. Bryan E. Robinson dari Universiti North Carolina di Charlotte, golongan ini mengeluarkan banyak hormon adrenaline di dalam badan mereka dan hormon ini membebankan jantung, menyebabkan darah tinggi dan menyempitkan pembuluh darah. Perubahan-perubahan ini mendedahkan golongan ini kepada sakit jantung, strok, kesugulan dan keinginan untuk membunuh diri. Berlebih-lebihan di dalam sesuatu perkara akan membawa kepada kebinasaan. Di antara nasihat yang amat baik untuk kita hayati ialah yang pernah dinasihatkan oleh sahabat Salman Al-Farisi ra kepada Abu Dardak ra. Nasihat ini kemudiannya disokong oleh Nabi Muhammad, iaitu: “Sesungguhnya Tuhanmu mempunyai hak ke atasmu, dirimu mempunyai hak ke atasmu dan keluargamu mempunyai hak ke atasmu. Berikan setiap yang berhak ini haknya.” (Riwayat Bukhari)

Cikgu Sha'ari

video klip pilihan minggu ni

aku seorang guru

Waktu Bumi

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Blog Templates

Back to TOP